Мерчандайзинг : кредитно-модульний курс : навч. посіб. /

Тягунова, Н. М.

Мерчандайзинг : кредитно-модульний курс : навч. посіб. / Н. М. Тягунова. В. В. Лісіца, Ю. В. Іванов ; М-во освіти і науки України, ПУЕТ - Київ : ЦУЛ, 2021 - 336 с.

Зміст:
Вступ
Навчальна програма дисципліни
Тематичний план дисципліни "Мерчандайзинг"
Тема 1. Теоретичні основи мерчандайзингу
1.1. Поняття та еволюція мерчандайзингу
1.2. Цілі та завдання мерчандайзингу
1.3. Поведінка споживачів як основа мерчандайзингу
1.4. Поняття про трирівневу концепцію мерчандайзингу
1.5. Інструменти та правила мерчандайзингу
Тема 2. Реалізація концепції мерчандайзингу в роздрібній торгівлі
2.1. Реалізація першого рівня концепції мерчандайзингу: зовнішній вигляд магазину та прилеглої території
2.2. Реалізація другого рівня концепції мерчандайзингу: організація внутрішнього простору магазину
2.2.1. Зонування торгового простору магазину
2.2.2. Планування технологічних приміщень й визначення напрямків руху товару (з технологічних зон у торговельний зал)
2.2.3. Планування торговельного залу, розміщення товарних груп у торговельному залі, визначення напрямків руху покупців у торговельному залі, підбір і розміщення торговельного обладнання
2.2.4. Створення атмосфери магазину
2.3. Реалізація третього рівня концепції мерчандайзингу: викладка товарів
2.3.1. Принципи та способи викладки товарів
2.3.2. Загальні правила викладки товарів
2.3.3. Види викладки
2.3.4. Поняття планограми викладки, принципи та послідовність її розробки. Стандарт мерчандайзингу
Тема 3. Мерчандайзинг товарів продовольчої групи
3.1. Поняття про товарні категорії
3.2. Мерчандайзинг молока та молочних товарів
3.2.1. Особливості викладки йогурту
3.2.2. Особливості викладки сирів
3.3. Особливості викладки м'яса та м'ясопродуктів
3.3.1. Особливості викладки ковбасної продукції
3.4. Мерчандайзинг кондитерських товарів
3.5. Особливості викладки дієтичних і діабетичних продуктів
3.6. Мерчандайзинг безалкогольних напоїв і соків
3.7. Мерчандайзинг алкогольної продукції
3.8. Особливості викладки заморожених продуктів
3.9. Особливості викладки плодоовочевих товарів
3.10. Мерчандайзинг бакалійних товарів
3.10.1. Особливості викладки макаронних виробів
3.10.2. Особливості викладки олії
3.10.3. Особливості викладки кави та чаю
Тема 4. Мерчандайзинг товарів непродовольчої групи
4.1. Мерчандайзинг парфумерно-косметичної продукції
4.2. Мерчандайзинг готового одягу
4.2.1. Викладка одягу для дорослих
4.2.2. Викладка одягу для вагітних
4.2.3. Викладка трикотажних виробів
4.3. Вивіска жіночої білизни
4.4. Викладка/вивіска дитячої та чоловічої білизни
4.5. Мерчандайзинг дитячих товарів
4.6. Викладка хутряних виробів
4.7. Викладка тканин
4.8. Особливості викладки постільної білизни
4.9. Викладка взуття
4.10. Мерчандайзинг спортивних товарів
4.11. Мерчандайзинг модного одягу
4.12. Мерчандайзинг ювелірних виробів
4.13. Мерчандайзинг наручних годинників
4.14. Викладка окулярів
4.15. Мерчандайзинг побутової техніки та електроніки
4.16. Мерчандайзинг товарів для дому, будівельних і оздоблювальних матеріалів
4.17. Мерчандайзинг книжкової продукції
Тема 5. Використання POS-матеріалів
5.1. Сутність рекламно-інформаційної підтримки в магазині
5.2. Визначення й класифікація POS-матеріалів
5.3. Функціональні зони використання POS-матеріалів. Правила оформлення POS-матеріалами
Тема 6. Організація системи мерчандайзингу в компанії
6.1. Організація системи мерчандайзингу у роздрібній компанії
6.2. Організація системи мерчандайзингу у виробничій/збутовій компанії
Практичні завдання та рекомендації щодо їх виконання до модуля 1
Тестові завдання до модуля 1
Індивідуальні завдання до модуля 1
Порядок і критерії оцінювання знань студентів
Перелік питань і типових завдань, що виносяться на модульний контроль (за темами)
Підсумкове оцінювання знань студентів
Список рекомендованої навчально-методичної літератури
Глосарій

Анотація:
У навчальному посібнику систематизовано знання з мерчандайзингу в роздрібній торгівлі. Розглянуто зміст концепції мерчандайзингу, інструментарій, за допомогою якого можна досягти зростання обсягів продажу в торговельній точці. Узагальнені правила розміщення та викладки товарів продовольчої та непродовольчої груп в торговельному залі магазинів різних форматів. представлені кейси, розрахункові та тестові завдання, які дозволяють практично опанувати представлений теоретичний матеріал.
Призначено для студентів, магістрів, аспірантів, практичних фахівців у сфері торгівлі.

Рекомендовано М-вом освіти і науки України

978-617-673-233-4 480.00 грн.


Мерчандайзинг
Роздрібна торгівля

магазини роздрібні компанії

658.82(075.8)