Мерчандайзинг : кредитно-модульний курс : (Запис № 364)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 09003nam a2200313 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 364
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле OSt
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250319134029.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250212s2021 unr||||||f|||l0|0 ||ukr d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) 978-617-673-233-4
Terms of availability 480.00 грн.
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Language of cataloging ukr
Transcribing agency ЦНТУ
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 658.82(075.8)
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Тягунова, Н. М.
245 00 - TITLE STATEMENT
Назва Мерчандайзинг : кредитно-модульний курс :
Remainder of title навч. посіб. /
Statement of responsibility, etc. Н. М. Тягунова. В. В. Лісіца, Ю. В. Іванов ; М-во освіти і науки України, ПУЕТ
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Київ :
Name of publisher, distributor, etc. ЦУЛ,
Дата видання, розповсюдження тощо 2021
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір 336 с.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Зміст:<br/>Вступ<br/>Навчальна програма дисципліни<br/>Тематичний план дисципліни "Мерчандайзинг"<br/>Тема 1. Теоретичні основи мерчандайзингу<br/>1.1. Поняття та еволюція мерчандайзингу<br/>1.2. Цілі та завдання мерчандайзингу<br/>1.3. Поведінка споживачів як основа мерчандайзингу<br/>1.4. Поняття про трирівневу концепцію мерчандайзингу<br/>1.5. Інструменти та правила мерчандайзингу<br/>Тема 2. Реалізація концепції мерчандайзингу в роздрібній торгівлі<br/>2.1. Реалізація першого рівня концепції мерчандайзингу: зовнішній вигляд магазину та прилеглої території<br/>2.2. Реалізація другого рівня концепції мерчандайзингу: організація внутрішнього простору магазину<br/>2.2.1. Зонування торгового простору магазину<br/>2.2.2. Планування технологічних приміщень й визначення напрямків руху товару (з технологічних зон у торговельний зал)<br/>2.2.3. Планування торговельного залу, розміщення товарних груп у торговельному залі, визначення напрямків руху покупців у торговельному залі, підбір і розміщення торговельного обладнання<br/>2.2.4. Створення атмосфери магазину<br/>2.3. Реалізація третього рівня концепції мерчандайзингу: викладка товарів<br/>2.3.1. Принципи та способи викладки товарів<br/>2.3.2. Загальні правила викладки товарів<br/>2.3.3. Види викладки<br/>2.3.4. Поняття планограми викладки, принципи та послідовність її розробки. Стандарт мерчандайзингу<br/>Тема 3. Мерчандайзинг товарів продовольчої групи<br/>3.1. Поняття про товарні категорії<br/>3.2. Мерчандайзинг молока та молочних товарів<br/>3.2.1. Особливості викладки йогурту<br/>3.2.2. Особливості викладки сирів<br/>3.3. Особливості викладки м'яса та м'ясопродуктів<br/>3.3.1. Особливості викладки ковбасної продукції<br/>3.4. Мерчандайзинг кондитерських товарів<br/>3.5. Особливості викладки дієтичних і діабетичних продуктів<br/>3.6. Мерчандайзинг безалкогольних напоїв і соків<br/>3.7. Мерчандайзинг алкогольної продукції<br/>3.8. Особливості викладки заморожених продуктів<br/>3.9. Особливості викладки плодоовочевих товарів<br/>3.10. Мерчандайзинг бакалійних товарів<br/>3.10.1. Особливості викладки макаронних виробів<br/>3.10.2. Особливості викладки олії<br/>3.10.3. Особливості викладки кави та чаю<br/>Тема 4. Мерчандайзинг товарів непродовольчої групи<br/>4.1. Мерчандайзинг парфумерно-косметичної продукції<br/>4.2. Мерчандайзинг готового одягу<br/>4.2.1. Викладка одягу для дорослих<br/>4.2.2. Викладка одягу для вагітних<br/>4.2.3. Викладка трикотажних виробів<br/>4.3. Вивіска жіночої білизни<br/>4.4. Викладка/вивіска дитячої та чоловічої білизни<br/>4.5. Мерчандайзинг дитячих товарів<br/>4.6. Викладка хутряних виробів<br/>4.7. Викладка тканин<br/>4.8. Особливості викладки постільної білизни<br/>4.9. Викладка взуття<br/>4.10. Мерчандайзинг спортивних товарів<br/>4.11. Мерчандайзинг модного одягу<br/>4.12. Мерчандайзинг ювелірних виробів<br/>4.13. Мерчандайзинг наручних годинників<br/>4.14. Викладка окулярів<br/>4.15. Мерчандайзинг побутової техніки та електроніки<br/>4.16. Мерчандайзинг товарів для дому, будівельних і оздоблювальних матеріалів<br/>4.17. Мерчандайзинг книжкової продукції<br/>Тема 5. Використання POS-матеріалів<br/>5.1. Сутність рекламно-інформаційної підтримки в магазині<br/>5.2. Визначення й класифікація POS-матеріалів<br/>5.3. Функціональні зони використання POS-матеріалів. Правила оформлення POS-матеріалами<br/>Тема 6. Організація системи мерчандайзингу в компанії<br/>6.1. Організація системи мерчандайзингу у роздрібній компанії<br/>6.2. Організація системи мерчандайзингу у виробничій/збутовій компанії<br/>Практичні завдання та рекомендації щодо їх виконання до модуля 1<br/>Тестові завдання до модуля 1<br/>Індивідуальні завдання до модуля 1<br/>Порядок і критерії оцінювання знань студентів<br/>Перелік питань і типових завдань, що виносяться на модульний контроль (за темами)<br/>Підсумкове оцінювання знань студентів<br/>Список рекомендованої навчально-методичної літератури<br/>Глосарій<br/><br/>Анотація:<br/>У навчальному посібнику систематизовано знання з мерчандайзингу в роздрібній торгівлі. Розглянуто зміст концепції мерчандайзингу, інструментарій, за допомогою якого можна досягти зростання обсягів продажу в торговельній точці. Узагальнені правила розміщення та викладки товарів продовольчої та непродовольчої груп в торговельному залі магазинів різних форматів. представлені кейси, розрахункові та тестові завдання, які дозволяють практично опанувати представлений теоретичний матеріал.<br/>Призначено для студентів, магістрів, аспірантів, практичних фахівців у сфері торгівлі.<br/><br/>Рекомендовано М-вом освіти і науки України
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Мерчандайзинг
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Роздрібна торгівля
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term магазини
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term роздрібні компанії
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Лісіца, В. В.
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Іванов, Ю. В.
710 2# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису Міністерство освіти і науки України
710 2# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису Полтавський університет економіки і торгівлі
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ
Класифікаційна частина 658.82(075.8)
Item part Т99
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Книги
Класифікаційна частина 658.82(075.8)
Item part Т99
Suppress in OPAC
Фонди
Стан втрати/відсутності Код системи класифікації для розстановки фонду Стан пошкодження не для випозичання Джерельна бібліотека Поточна бібліотека Дата надходження Джерело надходження Ціна Інвентарний номер Total checkouts Повний шифр зберігання Штрих-код Дата коли останній раз бачено Ціна дійсна з Тип одиниці
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 12/02/2025 ЦНТУ 480.00 366018   658.82(075.8)/Т99 00000028623 12/02/2025 12/02/2025 Книги