Маркетингова цінова політика : (Запис № 230)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 06598nam a22002777a 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 230
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле OSt
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250319122955.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250129s2021 unr||||||f||||00| | ukr d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) 978-611-01-1885-9
Terms of availability 450.00 грн.
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Language of cataloging ukr
Transcribing agency ЦНТУ
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number udc
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Окландер, М. А.
245 ## - TITLE STATEMENT
Назва Маркетингова цінова політика :
Remainder of title підручник /
Statement of responsibility, etc. М. А. Окландер, О. П. Чукурна ; М-во освіти і науки України, "Одеська політехніка"
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Київ :
Name of publisher, distributor, etc. ЦУЛ,
Дата видання, розповсюдження тощо 2021
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір 284 с.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Зміст:<br/>Розділ 1. Концепція ціноутворення<br/>1.1. Концепції ціноутворення в економічній теорії<br/>1.2. Концепція ціноутворення в маркетингу<br/>1.3. Принципи, види ціноутворення та функції ціни<br/>Розділ 2. Система цін<br/>2.1. Склад і структура ціни<br/>2.2. Класифікація цін<br/>2.3. Види знижок<br/>Розділ 3. Чинники ціноутворення<br/>3.1. Алгоритм і класифікація чинників ціноутворення<br/>3.2. Основні чинники ціноутворення<br/>Розділ 4. Методи ціноутворення<br/>4.1. Витратні методи<br/>4.2. Ринкові методи<br/>4.3. Нормативно-параметричні методи<br/>Розділ 5. Математичні методи оптимізації цін<br/>5.1. Метод найменших квадратів й оцінка кривої попиту<br/>5.2. Похідна та оцінка еластичності попиту від ціни<br/>5.3. Ціна й оптимізація прибутку<br/>Розділ 6. Маркетингові стратегії ціноутворення<br/>6.1. Класифікація цінових стратегій<br/>6.2. Цінове сегментування ринку<br/>6.3. Методи аналізу цінової динаміки<br/>Розділ 7. Цінові ризики<br/>7.1. Місце цінових ризиків в системі господарських ризиків<br/>7.2. Методи оцінки цінових ризиків<br/>7.3. Управління ціновими ризиками<br/>Розділ 8. Державне регулювання цін<br/>8.1. Методи прямого державного регулювання цін<br/>8.2. Методи непрямого державного регулювання цін<br/>8.3. Державна антиінфляційна політика<br/>8.4. Світовий досвід державного регулювання цін<br/>Розділ 9. Ціноутворення в галузях матеріального виробництва<br/>9.1. Ціни в промисловості<br/>9.2. Ціни в будівництві<br/>9.3. Транспортні тарифи<br/>Розділ 10. Ціноутворення на послуги<br/>10.1. Характеристика сфери послуг<br/>10.2. Методи ціноутворення на ринку послуг<br/>10.3. Особливості ціноутворення на види послуг<br/>Розділ 11. Ціноутворення в біржовій торгівлі<br/>11.1. Ціноутворення на товарних біржах<br/>11.2. Ціноутворення на фондових біржах<br/>Розділ 12. Ціноутворення в зовнішньоекономічній діяльності<br/>12.1. Специфіка ціноутворення на міжнародних ринках<br/>12.2. Ціни в міжнародній торгівлі<br/>12.3. Індикативні ціни<br/>12.4. Трансфертні ціни<br/>Розділ 13. Ціноутворення на інформаційні та програмні продукти<br/>13.1. Методи ціноутворення на інформаційні та програмні продукти<br/>13.2. Новації ціноутворення в Інтернет<br/>13.3. Методи ціноутворення в Інтернет<br/>Розділ 14. Ціноутворення на об'єкти інтелектуальної власності<br/>14.1. Об'єкти інтелектуальної власності як нематеріальний актив<br/>14.2. Система методів оцінки об'єктів інтелектуальної власності<br/>14.3. Монокритеріальні методи формування ціни бренда<br/>14.4. Мультикритеріальні методи формування ціни бренда<br/>Розділ 15. Маркетингові дослідження цін<br/>15.1. Прямі методи дослідження цін<br/>15.2. Непрямі методи дослідження цін<br/>Вправи для самостійної роботи<br/>Словник термінів<br/>Список використаних джерел<br/><br/>Анотація:<br/>У підручнику запропоновано теоретичні та методичні засади маркетингової цінової політики. Сформовано методологію оцінки спливу основних чинників на процес ціноутворення. Розглянуто математичні методи, які дозволяють оптимізувати ціни, визначити еластичність попиту від ціни, виявити вплив ціни на прибуток. Розкрито прямий та непрямий вплив державного регулювання ціноутворення. Показано значення антиінфляційної політики держави. Розглянуто світовий досвід державного регулювання ціноутворення.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Маркетингова цінова політика
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term ціноутворення
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term цінові ризики
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Чукурна, О. П.
710 2# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису Міністерство освіти і науки України
710 2# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису Національний університет "Одеська політехніка"
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ
Класифікаційна частина 338.5(075.8)
Item part О-50
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Книги
Suppress in OPAC
Класифікаційна частина 338.5(075.8)
Item part О-50
Фонди
Стан втрати/відсутності Код системи класифікації для розстановки фонду Стан пошкодження не для випозичання Джерельна бібліотека Поточна бібліотека Дата надходження Джерело надходження Ціна Інвентарний номер Total checkouts Повний шифр зберігання Штрих-код Дата коли останній раз бачено Ціна дійсна з Тип одиниці
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 29/01/2025 ЦНТУ 450.00 365989   338.5(075.8)/О-50 00000028572 29/01/2025 29/01/2025 Книги