Маркетингова товарна політика : (Запис № 407)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 06792nam a2200361 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 407
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле OSt
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250319134114.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250214s2020 unr||||||f|||l0|0 ||ukr d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) 978-611-01-1884-2
Terms of availability 390.00 грн.
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Language of cataloging ukr
Transcribing agency ЦНТУ
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 339.138:658.6(075.8)
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Окландер, М. А.
245 00 - TITLE STATEMENT
Назва Маркетингова товарна політика :
Remainder of title підручник /
Statement of responsibility, etc. М. А. Окландер. М. В. Кірносова ; М-во освіти і науки України, Одеська політехніка
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Київ :
Name of publisher, distributor, etc. ЦУЛ,
Дата видання, розповсюдження тощо 2020
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір 248 с.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Зміст:<br/>Вступ<br/>Розділ 1. Сутність, зміст і завдання товарної політики підприємства<br/>1.1. Значення та сутність маркетингової товарної політики підприємства<br/>1.2. Формування маркетингової товарної політики підприємства<br/>Розділ 2. Товари й послуги в маркетинговій діяльності<br/>2.1. Товар у маркетингу: поняття, рівні, класифікація<br/>2.2. Сутність товарної номенклатури, її складові та показники<br/>Розділ 3. Якість продукції та методи її оцінювання<br/>3.1. Якість продукції та її показники<br/>3.2. Управління якість продукції<br/>3.3. Система управління якістю на підприємстві<br/>Розділ 4. Конкурентоспроможність товару та її показники<br/>4.1. Поняття конкурентоспроможності товару та її складові<br/>4.2. Ціна в системі ринкових характеристик товару<br/>4.3. Вплив сервісу на конкурентоспроможності продукції підприємства<br/>4.4. Методи оцінювання конкурентоспроможності товару<br/>Розділ 5. Ринок товарів і послуг<br/>5.1. Товарні ринки та ринкова інфраструктура<br/>5.2. Механізм ринкової конкуренції<br/>5.3. Сутність та структура ринку інновацій<br/>Розділ 6. Цільовий ринок товару та методика його вибору<br/>6.1. Значення та фактори сегментації ринку<br/>6.2. Методи сегментування та вибір цільового сегменту ринку<br/>6.3. Позиціювання товару на ринку<br/>Розділ 7. Організація управління продуктом<br/>7.1. Управління товарною номенклатурою. Стратегії диверсифікації та інтеграції<br/>7.2. Управління товарним асортиментом<br/>7.3. Управління на рівні товарної марки<br/>Розділ 8. Політика брендингу<br/>8.1. Сутність та характеристика бренду<br/>8.2. Політика брендингу<br/>8.3. Емоційний брендинг<br/>Розділ 9. Життєвий цикл товару<br/>9.1. Життєвий цикл товару та його види<br/>9.2. Маркетингові стратегії на різних етапах життєвого циклу товару<br/>Розділ 10. Планування нового продукту й розроблення товару<br/>10.1. Управління інноваціями в товарній політиці підприємства<br/>10.2. Процес розробки й виводу на ринок нового товару<br/>10.3. Методи генерації ідей нового товару<br/>10.4. Оцінка ефективності розробки й виводу на ринок нового товару<br/>10.5. Сутність інноваційного ризику, його класифікація та оцінка<br/>Розділ 11. Призначення та види ідентифікування продукції<br/>11.1. Система стандартизації та сертифікації продукції<br/>11.2. Система ідентифікування товарів<br/>Розділ 12. Упаковка в системі планування продукту<br/>12.1. Значення та функції упаковки, її види та планування<br/>12.2. Сутність та види маркування<br/>12.3. Упаковка як маркетинговий інструмент<br/>12.4. Упаковка в товарній політиці екологічного маркетингу<br/>Тести<br/>Завдання<br/>Список використаних джерел<br/><br/>Анотація:<br/>У підручнику запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингової товарної політики. розглянуто концепцію життєвого циклу товарів, питання управління товарною номенклатурою та асортиментом продукції, технології впровадження нових видів продукції та послуг, управління товарним портфелем, управління сервісом, планування упаковки. Приділено увагу методам оцінювання конкурентоспроможності продукції.<br/>Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Маркетингова товарна політика
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term товари
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term новий продукт
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term ринок товарів і послуг
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term товарний ринок
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term брендинг
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term стандартизація
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term сертифікація
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term упаковка
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Кірносова, М. В.
710 2# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису Міністерство освіти і науки України
710 2# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису Національний університет "Одеська політехніка"
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ
Класифікаційна частина 339.138:658.6(075.8)
Item part О-50
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Книги
Класифікаційна частина 339.138:658.6(075.8)
Item part О-50
Suppress in OPAC
Фонди
Стан втрати/відсутності Код системи класифікації для розстановки фонду Стан пошкодження не для випозичання Джерельна бібліотека Поточна бібліотека Дата надходження Джерело надходження Ціна Інвентарний номер Total checkouts Повний шифр зберігання Штрих-код Дата коли останній раз бачено Ціна дійсна з Тип одиниці
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 14/02/2025 ЦНТУ 390.00 365919   339.138:658.6(075.8)/О-50 00000028622 14/02/2025 14/02/2025 Книги