Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Маркетингова товарна політика : підручник / М. А. Окландер. М. В. Кірносова ; М-во освіти і науки України, Одеська політехніка

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Текст Публікація: Київ : ЦУЛ, 2020Опис: 248 сISBN:
  • 978-611-01-1884-2
Тематика(и):
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 339.138:658.6(075.8)/О-50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000028622

Зміст:
Вступ
Розділ 1. Сутність, зміст і завдання товарної політики підприємства
1.1. Значення та сутність маркетингової товарної політики підприємства
1.2. Формування маркетингової товарної політики підприємства
Розділ 2. Товари й послуги в маркетинговій діяльності
2.1. Товар у маркетингу: поняття, рівні, класифікація
2.2. Сутність товарної номенклатури, її складові та показники
Розділ 3. Якість продукції та методи її оцінювання
3.1. Якість продукції та її показники
3.2. Управління якість продукції
3.3. Система управління якістю на підприємстві
Розділ 4. Конкурентоспроможність товару та її показники
4.1. Поняття конкурентоспроможності товару та її складові
4.2. Ціна в системі ринкових характеристик товару
4.3. Вплив сервісу на конкурентоспроможності продукції підприємства
4.4. Методи оцінювання конкурентоспроможності товару
Розділ 5. Ринок товарів і послуг
5.1. Товарні ринки та ринкова інфраструктура
5.2. Механізм ринкової конкуренції
5.3. Сутність та структура ринку інновацій
Розділ 6. Цільовий ринок товару та методика його вибору
6.1. Значення та фактори сегментації ринку
6.2. Методи сегментування та вибір цільового сегменту ринку
6.3. Позиціювання товару на ринку
Розділ 7. Організація управління продуктом
7.1. Управління товарною номенклатурою. Стратегії диверсифікації та інтеграції
7.2. Управління товарним асортиментом
7.3. Управління на рівні товарної марки
Розділ 8. Політика брендингу
8.1. Сутність та характеристика бренду
8.2. Політика брендингу
8.3. Емоційний брендинг
Розділ 9. Життєвий цикл товару
9.1. Життєвий цикл товару та його види
9.2. Маркетингові стратегії на різних етапах життєвого циклу товару
Розділ 10. Планування нового продукту й розроблення товару
10.1. Управління інноваціями в товарній політиці підприємства
10.2. Процес розробки й виводу на ринок нового товару
10.3. Методи генерації ідей нового товару
10.4. Оцінка ефективності розробки й виводу на ринок нового товару
10.5. Сутність інноваційного ризику, його класифікація та оцінка
Розділ 11. Призначення та види ідентифікування продукції
11.1. Система стандартизації та сертифікації продукції
11.2. Система ідентифікування товарів
Розділ 12. Упаковка в системі планування продукту
12.1. Значення та функції упаковки, її види та планування
12.2. Сутність та види маркування
12.3. Упаковка як маркетинговий інструмент
12.4. Упаковка в товарній політиці екологічного маркетингу
Тести
Завдання
Список використаних джерел

Анотація:
У підручнику запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингової товарної політики. розглянуто концепцію життєвого циклу товарів, питання управління товарною номенклатурою та асортиментом продукції, технології впровадження нових видів продукції та послуг, управління товарним портфелем, управління сервісом, планування упаковки. Приділено увагу методам оцінювання конкурентоспроможності продукції.
Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки