Оцінка пропускної спроможності міської дорожньої мережі з урахуванням пропозиції паркування (Запис № 6173)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 03628nab a2200301 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 6173
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле UA-KpCNTU
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250521134606.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250521b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Transcribing agency ЦНТУ
Original cataloging agency UA-KpCNTU
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ukr
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Пашкевич, С. М.
245 ## - TITLE STATEMENT
Назва Оцінка пропускної спроможності міської дорожньої мережі з урахуванням пропозиції паркування
Носій [Текст]
Statement of responsibility, etc. / С. М. Пашкевич, В. М. Никончук, М. Є. Кристопчук
250 ## - ЗАЯВА ПРО ВИДАННЯ
Відомості про видання Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.
Remainder of edition statement Вип. 8(39). Ч. 1.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Дата видання, розповсюдження тощо 2023.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір С. 201-212.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Щоб покращити оцінку пропускної спроможності мережі для певної міської дорожньої системи, передбачається, що в моделі оцінки пропускної здатності мережі слід враховувати вплив стратегій управління паркуванням у місцях призначення. У цьому дослідженні представлена розширена модель пропускної спроможності дорожньої мережі, яка враховує як кількість паркувальних місць, так і тарифи на паркування в кожній зоні руху. Модель пропускної здатності мережі сформульована як дворівнева<br/>проблема програмування з максимізацією загальної генерації поїздок на верхньому рівні та проблемою комбінованого розподілу поїздок і призначення трафіку (CTDTA) на нижньому рівні. Щоб обґрунтовано охарактеризувати вплив ціноутворення на паркування та затримки паркування через ефект заторів, у моделі CTDTA бере участь два класи попиту на подорожі. Надано ефективний і практичний алгоритм розв’язку дворівневої моделі потужності мережі. Чисельні експерименти показують переваги<br/>запропонованої моделі, а також демонструють вплив пропозиції та ціноутворення паркувальних місць на результати оцінки пропускної здатності дорожньої мережі.
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term пропускна здатність
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term транспортна мережа
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term парковка
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term показники міської маршрутної системи
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Никончук, В. М.
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Кристопчук, М. Є.
773 0# - HOST ITEM ENTRY
Міжнародний стандартний номер серіального видання (ISSN) 2664-262X
Назва Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 8/39. Ч. 1
Place, publisher, and date of publication Кропивницький : ЦНТУ, 2023
Контрольний номер запису 6134
856 ## - ЕЛЕКТРОННЕ РОЗМІЩЕННЯ І ДОСТУП
Універсальний ідентифікатор ресурсу <a href="https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/15884">https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/15884</a>
Текст посилання Репозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Suppress in OPAC
Тип одиниці Статті

Немає доступних примірників.