Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Оцінка пропускної спроможності міської дорожньої мережі з урахуванням пропозиції паркування [Текст] / С. М. Пашкевич, В. М. Никончук, М. Є. Кристопчук

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Стаття, складова частинаСтаття, складова частинаМова: українська Публікація: 2023.Видання: Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 8(39). Ч. 1Опис: С. 201-212Тематика(и): Електронне місцезнаходження та доступ: У: Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 8/39. Ч. 1
Тип одиниці: Статті
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

Щоб покращити оцінку пропускної спроможності мережі для певної міської дорожньої системи, передбачається, що в моделі оцінки пропускної здатності мережі слід враховувати вплив стратегій управління паркуванням у місцях призначення. У цьому дослідженні представлена розширена модель пропускної спроможності дорожньої мережі, яка враховує як кількість паркувальних місць, так і тарифи на паркування в кожній зоні руху. Модель пропускної здатності мережі сформульована як дворівнева
проблема програмування з максимізацією загальної генерації поїздок на верхньому рівні та проблемою комбінованого розподілу поїздок і призначення трафіку (CTDTA) на нижньому рівні. Щоб обґрунтовано охарактеризувати вплив ціноутворення на паркування та затримки паркування через ефект заторів, у моделі CTDTA бере участь два класи попиту на подорожі. Надано ефективний і практичний алгоритм розв’язку дворівневої моделі потужності мережі. Чисельні експерименти показують переваги
запропонованої моделі, а також демонструють вплив пропозиції та ціноутворення паркувальних місць на результати оцінки пропускної здатності дорожньої мережі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки