Оптимізація режимів взаємодії магістрального та міського пасажирського транспорту м. Кременчук (Запис № 8001)
[ простий вигляд ]
000 -LEADER | |
---|---|
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) | 02853nab a2200301 i 4500 |
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР | |
Контрольне поле | 8001 |
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА | |
Контрольне поле | UA-KpCNTU |
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ | |
Контрольне поле | 20250701144347.0 |
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ | |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) | 250701b un ||||| |||| 00| 0 ukr d |
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ | |
Transcribing agency | ЦНТУ |
Original cataloging agency | UA-KpCNTU |
041 ## - LANGUAGE CODE | |
Language code of text/sound track or separate title | ukr |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Ім’я особи | Мороз, М. М. |
245 ## - TITLE STATEMENT | |
Назва | Оптимізація режимів взаємодії магістрального та міського пасажирського транспорту м. Кременчук |
Носій | [Текст] |
Statement of responsibility, etc. | / М. М. Мороз, Т. В. Гайкова, І. О. Солошич |
250 ## - ЗАЯВА ПРО ВИДАННЯ | |
Відомості про видання | Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. |
Remainder of edition statement | Вип. 9(40). Ч. 1. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. | |
Дата видання, розповсюдження тощо | 2024. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Розмір | С. 197-204. |
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА | |
General note | У статті розглядаються ключові компоненти організації та оптимізації взаємодії пасажирського магістрального та міського транспорту на прикладі міста Кременчука. Магістральний пасажирський транспорт представлений такими видами транспорту як автомобільний, залізничний та річковий, а міський – тролейбусами, автобусами та маршрутними таксомоторами. Оптимізацію взаємодії поведено за критерієм зменшення сумарних приведених затрат, що пов’язані з роботою міського пасажирського транспорту та очікуванням пасажирів поїздки при пересадці з одного на інший видів транспорту. Запропоновано узагальнений критерій оцінки сумарних витрат коштів учасників транспортного процесу, який в результаті організації перевезень проявляє тенденцію мінімізуватися. |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | магістральний пасажирський транспорт |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | міський пасажирський транспорт |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | оптимізація |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | затрати перевізника |
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ | |
Ім’я особи | Гайкова, Т. В. |
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ | |
Ім’я особи | Солошич, І. О. |
773 0# - HOST ITEM ENTRY | |
Place, publisher, and date of publication | Кропивницький : ЦНТУ, 2024 |
Контрольний номер запису | 7919 |
Міжнародний стандартний номер серіального видання (ISSN) | 2664-262X |
Назва | Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 9/40. Ч. 1 |
856 ## - ЕЛЕКТРОННЕ РОЗМІЩЕННЯ І ДОСТУП | |
Універсальний ідентифікатор ресурсу | <a href="https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/16087">https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/16087</a> |
Текст посилання | Репозитарій ЦНТУ |
942 ## - Додаткові дані (Коха) | |
Код системи класифікації для розстановки фонду | Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці | Статті |
Suppress in OPAC |
Немає доступних примірників.