Методи системного аналізу у кваліметрії навчально-виховного процесу : монографія / В. В. Камишин, О. М. Рева
Вид матеріалу:
- 978-966-2249-79-8

Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | |
---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал № 1 (тех. л-ра) | 74.58/К18 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно |
Огляд полиці бібліотеки/підрозділу: „CNTU Library“ Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Зміст :
Теоретичні основи кваліметрії навчально-виховного процесу
Особливості кваліметрії у дидактиці базових компетенцій студентів
Принципи системності в аналізі навчально-виховного процесу
Критерії цілеспрямованості
Кваліфікаційні ознаки проблемних ситуацій і задач прийняття рішень в дидактиці
Формалізація ризику і проблемних ситуацій в навчально-виховному процесі
Критерії раціональної поведінки систем вироблення рішень
Постановка частинних завдань прийняття рішень в навчально-виховному процесі
Загальна схема прийняття рішень на заданому рівні декомпозиції навчально-виховного процесу
Адаптація методів якості для кваліметрії навчально-виховного процесу
Порівняльні характеристики ефективності шкал кваліметрії навчально-виховного процесу
Кваліметрія рівнів навчальних досягнень студентів
Сучасні проблеми кваліметрії знань
Теоретично-методичне забезпечення кваліметрії знань студентів
Емпіричні моделі кваліметрії та порівняння рівнів навчальних досягнень студентів у різних оціночних системах Кваліметрія резервів навчального навантаження та мотивації на навчання
Кваліметрія недисциплінованості студентів
Методи теорії ігор у визначенні оптимальної поведінки учасників конфлікту в діаді "викладач - недисциплінований студент"