Інтернет в маркетингу : підручник / І. В. Бойчук, О. М. Музика ; М-во освіти і науки України, Укркоопспілка, ЛТЕУ
Вид матеріалу:
- 978-611-01-0999-1

Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал № 2 (економ. л-ра) | 339.138:004.7(075.8)/Б77 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 00000028684 |
Огляд полиці бібліотеки/підрозділу: „CNTU Library“ Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
339.138:001.8(075.8)/ З-98 Технології маркетингових досліджень : навч. посіб. / | 339.138:001.8(075.8)/ З-98 Технології маркетингових досліджень : навч. посіб. / | 339.138:001.8(075.8)/П52 Маркетингові дослідження : навч. посіб. / | 339.138:004.7(075.8)/Б77 Інтернет в маркетингу : підручник / | 339.138:004.7(075.8)/В61 Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навч. посіб. / | 339.138:004.7(075.8)/Ч-96 Інтерактивний маркетинг : навч. посіб. / | 339.138(075.8)/М26 Маркетинг : підручник / |
Зміст:
Передмова
Розділ 1. Сутність інтернету в маркетингу
1.1. Маркетингові можливості Інтернету для організації сучасної бізнес-практики
1.2. Визначення Інтернету та основні етапи його розвитку
1.3. Особливості загальної схеми побудови мережі та основні ресурси Інтернету
1.4. Класифікація сервісів Інтернету та характеристика їх призначення
1.5. Основні причини доцільності ведення бізнесу в Інтернеті
1.6. Роль інтернет-послуг у практичній маркетинговій діяльності
Розділ 2. Характеристика аудиторії мережі Інтернет
2.1. Найвідоміші дослідницькі центри й агентства глобальної мережі
2.2. Соціодемографічні характеристики міжнародної аудиторії Інтернету
2.3. Особливості розвитку української аудиторії Інтернету
2.4. Напрями використання мереж Інтернету різних країн світу
2.5. Методологія дослідження специфіки поведінки вітчизняних інтернет-користувачів та основні прогнози
Розділ 3. Веб-сервери в мережі Інтернет
3.1. Класифікація веб-серверів і їх використання при побудові системи маркетингу в Інтернеті
3.2. Характеристика серверів управління трафіком
3.3. Особливості застосування кінцевих серверів Інтернету
3.4. Призначення та специфіка характеристики пошукових систем
Розділ 4. Комунікаційні характеристики середовища Інтернет
4.1. Загальні особливості комунікаційного середовища Інтернету
4.2. Можливості використання моделей комунікації в мережі для ведення маркетингової діяльності
4.3. Врахування властивостей середовища Інтернету при побудові системи маркетингу
4.4. Характеристика основних аргументів виходу засобів масової інформації в середовище Інтернету
Розділ 5. Концепція маркетингу в середовищі Інтернет
5.1. Концептуальні основи використання мережі Інтернет у маркетинговій діяльності підприємств
5.2. Елементи комплексу маркетингу на інтернет-ринку
5.3. Специфіка реалізації функцій маркетингу в мережі Інтернет
5.4. Різновиди маркетингових досліджень в середовищі Інтернету
5.5. Напрями реалізації маркетингових стратегій підприємства з використанням Інтернету
5.5.1. Товар і товарна політика
5.5.2. Ціна і цінова політика
5.5.3. Система розподілу та збутова політика
5.5.4. Комплекс маркетингових комунікацій
5.5.5. Сервісне обслуговування та підтримка споживачів
5.5.6. Конкуренція
5.6. Особливості та переваги Інтернету в маркетингу
Розділ 6. Формування системи маркетингу підприємства у середовищі Інтернету
6.1. Загальна схема побудови системи маркетингу підприємства
6.2. Послідовність процесу формування веб-сервера підприємства
6.3. Визначення маркетингових цілей розміщення веб-сервера в середовищі Інтернету
6.4. Процес планування маркетингової діяльності підприємства в Інтернеті
6.4.1. формування основної ідеї веб-сервера
6.4.2. Проведення маркетингових досліджень в Інтернеті
6.4. 3. Визначення цільового сегмента споживачів
6.4.4. Формування плану рекламної кампанії в Інтернеті
6.4.5. Створення бюджету
6.4.6. Фінансування
6.4.7. Виконавці проекту
Розділ 7. Позиціювання веб-сервера підприємства в мережі Інтернет
7.1. Вибір місця для розміщення веб-сервера підприємства
7.2. Визначення провайдера послуг для потреб інтернет-маркетингу
7.3. Правила підбору доменного імені для власного веб-сервера
7.4. Підходи до створення й реалізації дизайну веб-сервера фірми
7.5. Створення веб-сторінок сервера й організація зворотного зв'язку з цільовою аудиторією
Розділ 8. Маркетингові підходи до забезпечення ефективності веб-сервера підприємства
8.1. Проведення маркетингових заходів для залучення відвідувачів на сервер
8.2. Характеристика методів ціноутворення на рекламування веб-сервера підприємства
8.3. Визначення ефективності побудови системи маркетингу в середовищі Інтернету
8.4. Оцінка економічної ефективності веб-сервера підприємства
8.5. Оцінка інтеграції веб-сервера з інформаційною системою підприємства
8.6. Визначення маркетингових параметрів ефективності веб-сервера
8.7. Комплексний підхід до оцінювання ефективності інтернет-реклами
Розділ 9. Методи просування в середовищі Інтернет
9.1. Методологічні основи проведення рекламної кампанії в Інтернеті
9.2. Реєстрація веб-сервера в каталогах і пошукових системах
9.3. Банерна реклама як ефективний засіб Інтернет-маркетингу
9.4. Електронна пошта як важливий маркетинговий інструмент популяризації підприємства
9.5. Маркетинг із використанням конференції Usenet і реклами на дошках оголошень
9.6. Класифікація й типові інструменти комунікаційних кампаній в Інтернеті
Розділ 10. Практикум і контрольні тестові завдання
10.1. Практичні завдання
10.2. Розрахункові завдання та ситуаційні вправи
10.3. Контрольні тести за тематикою розділів
Глосарій
Список використаних і рекомендованих джерел
Додатки
Анотація:
У підручнику в доступній формі розглянуто сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу, як важливій сфері економічної діяльності в умовах сучасного розвитку інформаційних і інтерактивних технологій. Визначено особливості функціонування Всесвітньої мережі та можливості формування системи маркетингу підприємства в її середовищі. Висвітлюються маркетингові підходи до оцінки ефективності використання веб-сервера підприємства і методи проведення рекламних заходів у Інтернеті.
Виклад матеріалу проілюстровано рисунками, таблицями і схемами. Наводиться значна кількість інформаційно-аналітичних матеріалів із корисними статистичними даними, що сприяє кращому розумінню сутності напрямів застосування Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств. Подано ряд практичних і розрахункових завдань, запропоновано різні ситуаційні вправи. Книга забезпечена питаннями для самоконтролю й контрольними тестами, а наприкінці представлено короткий термінологічний словник і додатки.
Підручник призначений для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також практичних працівників різних сфер бізнесу, де мережа Інтернет може використовуватись для вирішення маркетингових завдань.
Затверджено М-вом освіти і науки України