Рекрутинг персоналу : Від азів до професійності / С. В. Криворучко
Вид матеріалу:
- 978-617-7852-50-5

Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал № 2 (економ. л-ра) | 331.108.3/К82 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 00000027979 | |
![]() |
Читальний зал № 2 (економ. л-ра) | 331.108.3/К82 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 00000027980 |
Зміст:
Вступ
Розділ 1. Основи рекрутингу [пошуку то добору (підбору)] персоналу
1.1. Основні поняття та формулювання рекрутингу [пошуку то добору (підбору)] висококваліфікованого персоналу. Основні види, способи та методики рекрутингу спеціалістів
1.2. Основні критерії результативності (ефективності) рекрутингу персоналу
1.3. Основні часові фази рекрутингу персоналу
1.3.1. Первинна фаза А рекрутингу персоналу (фаза пошуку персоналу)
1.3.2. Вторинна фаза В рекрутингу персоналу (фаза відбору персоналу)
1.3.3. Заключна фаза С рекрутингу персоналу (фаза прийняття персоналу на роботу в компанію)
1.4. Загальні фінансово-економічні аспекти пошуку та підбору спеціалістів. Обґрунтування рентабельності (доцільності) рекрутингу персоналу
Розділ 2. Основні технології пошуку та підбору персоналу
2.1. Технологія пошуку персоналу
2.1.1. Технологічна сутність складової А1 визначення необхідності пошуку та підбору нових співробітників з окресленням переліку та змісту їхніх обов’язків
2.1.2. Технологічна сутність складової А2 визначення переліку та змісту вимог Q до персоналу
2.1.3. Технологічна сутність складової А3 визначення переліку та змісту умов W для персоналу
2.1.4. Технологічна сутність складової А4 визначення переліку джерел (місць знаходження) професійно-персональних відомостей про персонал
2.1.5. Технологічна сутність складової А5 визначення місць проведення пошуку персоналу
2.1.6. Технологічна сутність складової А6 визначення методик пошуку персоналу
2.1.7. Технологічна сутність складової А7 визначення методик відбору персоналу
2.1.8. Технологічна сутність складової А8 визначення потенційних витрат (ресурсів) ZTKrecruitQW на проведення рекрутингу персоналу
2.1.9. Технологічна сутність складової А9 визначення методик пошуку персоналу
2.1.10. Технологічна сутність складової А10 визначення методик відбору персоналу
2.1.11. Технологічна сутність складової А11 призначення способів і видів рекрутингу персоналу
2.1.12. Технологічна сутність складової А12 формування заявок на пошук і підбір персоналу
2.1.13. технологічна сутність складової А13 призначення методики (або сукупності методик) пошуку та методики відбору персоналу
2.1.14. Технологічна сутність складової А14 розроблення переліку, структури та змісту інформації (інформаційних пакетів) для доведення розшукуваним фахівцям
2.1.15. Технологічна сутність складової А15 реалізація методики або сукупності методик пошуку персоналу
2.1.16. Технологічна сутність складової А16 узагальнення даних, отриманих у результаті реалізації методик пошуку персоналу
2.2. Технологія відбору персоналу
2.2.1. Технологічна сутність складової В1 систематизація професійно-персональних даних претендентів на роботу в компанії – замовника персоналу
2.2.2. Технологічна сутність складової В2 первинного відбору претендентів на роботу в компанію – замовника персоналу
2.2.3. Технологічна сутність складової В3 вторинного відбору претендентів на роботу в компанію – замовника персоналу
2.2.4. Технологічна сутність складової В4 фінального відбору претендентів на роботу в компанію – замовника персоналу
2.3. Технологія прийняття персоналу на роботу в компанію – замовника персоналу
2.3.1. Технологічна сутність складової С1 оформлення нових фахівців на роботу в компанію – замовника персоналу
2.3.2. Технологічна сутність складової С2 фахового навчання спеціалістів професійній роботі в компанії роботодавця
2.3.3. Технологічна сутність складової С3 оцінки загальних результатів професійної діяльності нових співробітників
2.3.4. Технологічна сутність складової С4 прийняття рішення щодо подальшої роботи спеціалістів у компанії роботодавця за фактом закінчення їхніх випробувальних термінів
Розділ 3. Організація діяльності зовнішніх рекрутингових агенцій і внутрішніх рекрутингових підрозділів
3.1. Основні організаційні аспекти діяльності зовнішніх рекрутерів (рекрутингових агенцій)
3.1.1. Основні професійні завдання та організаційна структура рекрутингового агентства
3.1.2. Особливості діяльності та порядок взаємодії основних внутрішніх підрозділів рекрутингового агентства
3.1.3. Порядок і змістовне наповнення взаємодії між рекрутинговою компанією, компанією – замовником персоналу та відповідними фахівцями, серед яких відбувається пошук і підбір потрібних роботодавцю спеціалістів
3.1.3.1. Порядок і змістовне наповнення взаємодії між рекрутинговою компанією – замовником персоналу
3.1.3.2. Порядок і змістовне наповнення взаємодії між рекрутинговою компанією та відповідними фахівцями, серед яких відбувається пошук і підбір потрібних роботодавцю спеціалістів
3.1.3.3. Порядок і змістовне наповнення взаємодії між компанією – замовником персоналу та відповідними фахівцями, серед яких відбувається пошук і підбір потрібних роботодавцю спеціалістів
3.2. Окремі особливості організаційних аспектів діяльності внутрішніх рекрутингових підрозділів компаній – замовників персоналу
3.2.1. Особливості основних професійних завдань та організаційної структури внутрішніх рекрутингових підрозділів компанії роботодавця
3.2.2. Особливості діяльності та порядок взаємодії основних груп співробітників внутрішніх рекрутингових підрозділів компанії – замовника персоналу
3.2.3. Особливості взаємодії між внутрішнім рекрутинговим підрозділом компанії роботодавця, самою компанію – замовником персоналу та відповідними фахівцями, серед яких відбувається пошук і підбір потрібних роботодавцю спеціалістів
3.2.3.1. Особливості взаємодії між компанією роботодавця та її внутрішнім рекрутинговим підрозділом
3.2.3.2. Особливості взаємодії між внутрішнім рекрутинговим підрозділом компанії роботодавця та відповідними розшукуваними фахівцями
3.2.3.3. Особливості взаємодії між компанією – замовником персоналу та рекрутованими спеціалістами
Анотація:
У книзі детально визначено та проаналізовано практично всі основні компоненти рекрутингу персоналу, починаючи з основ пошуку та добору (підбору) спеціалістів і закінчуючи особливостями діяльності зовнішніх та внутрішніх рекрутерів.
Особливо детально в книзі проаналізовано концептуальні поняття, визначення, аспекти та технологічні складові рекрутингу фахівців, зокрема: види, способи й методики пошуку та підбору працівників, основні критерії результативності та рентабельності, часові фази та загальні фінансово-економічні аспекти рекрутингу персоналу; основні технологічні складові пошуку персоналу; основні технологічні складові відбору персоналу; основні технологічні складові прийняття персоналу на роботу в компанію роботодавця; основні організаційні аспекти діяльності зовнішніх рекрутерів (рекрутингових агенцій) та окремі особливості організаційних аспектів діяльності внутрішніх рекрутингових підрозділів компаній – замовників персоналу.
Для керівників державних і комерційних установ та компаній, менеджерів із персоналу, науково-педагогічних працівників, аналітиків, студентів – усіх, хто цікавиться питаннями рекрутингу персоналу.