Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Маркетингові дослідження : навч. посіб. / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Текст Публікація: Київ : ЦУЛ, 2022Видання: 4-те вид., перероб. та допОпис: 355 сISBN:
  • 978-611-01-2678-6
Тематика(и):
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)

Зміст
Вступ
Частина I. Маркетинг і маркетингові дослідження
Розділ 1. Маркетингові дослідження в структурі маркетингу. Сутність і практика організації маркетингових досліджень
1.1. Структура процесу маркетингу і необхідність маркетингових досліджень
1.2. Сутність маркетингових досліджень та їхні основні функції
1.3. Історія і практика організації маркетингових досліджень у світі та в Україні
Розділ 2. Маркетингові дослідження та інформаційне забезпечення маркетингу
2.1. Маркетингова інформація, її види
2.2. Джерела маркетингової інформації
2.3. Маркетингова інформаційна система (МІС)
2.4. Маркетингова розвідка: цілі, джерела і методи одержання інформації
Частина II. Система маркетингових досліджень: методи й технології
Розділ 3. Програмування й організація маркетингового дослідження
3.1. Сутність емпіричного маркетингового дослідження
3.2. Типи й види маркетингових досліджень
3.3. Методологія, методи й технології проведення маркетингових досліджень
3.4. Організація маркетингового дослідження, його етапи. Проблеми організації збору даних
3.5. Проектування маркетингового дослідження
3.6. Програма маркетингового дослідження
3.7. Замовник і виконавець дослідження
3.8. Проблема необхідності проведення маркетингового дослідження
Розділ 4. Класифікація методів маркетингового дослідження. Аналіз документів і спостереження
4.1. Кількісні та якісні методи
4.2. Загальна класифікація методів збору інформації в маркетинговому дослідженні
4.3. Аналіз документів у маркетингу. Види документів, використовуваних у маркетингових дослідженнях
4.4. Кабінетний (традиційний) аналіз документальної інформації
4.5. Контент-аналіз (формалізований аналіз) документальної інформації
4.6. Спостереження і проблеми його використання в маркетингових дослідженнях
4.7. Класифікація спостережень і методика їх організації
Розділ 5. Опитування в маркетинговому дослідженні
5.1. Сутність методу опитування. Надійність інформації опитувань
5.3. Анкетне опитування та його різновиди: поштове, пресове, роздавальне
5.4. Інтерв'ю та його види: особисте, телефонне, глибинне
5.5. Сучасні технології проведення опитувань
Розділ 6. Спеціальні опитувальні методики. Тести в маркетингових дослідженнях
6.1. Класифікація спеціальних опитувальних методик
6.2. Тест у маркетинговому дослідженні: його сутність, структура, сфери застосування
6.3. Проективні тести в маркетингових дослідженнях
6.4. Використання тестів у дослідженнях реклами
6.5. Лінгвосоціологічні тести (методики, процедури) у маркетингових дослідженнях
6.6. Соціометричні тести (методики) у маркетингових дослідженнях
Розділ 7. Метод експертних оцінок у маркетингових дослідженнях
7.1. Сутність методу експертних оцінок і проблеми його використання в маркетингових дослідженнях
7.2. Організація експертного опитування
7.3. "Мозковий штурм" та його різновиди
7.4. "Лицем до лиця" — метод співвіднесеної оцінки
7.5. "Дельфійська техніка" ("метод Дельфі")
Розділ 8. Експеримент у маркетингових дослідженнях
8.1. Сутність експерименту та його різновиди
8.2. Експерименти в дослідженнях реклами
8.3. Пробний маркетинг, його різновиди, методика проведення
Розділ 9. Спеціальні маркетингові дослідні методики
9.1. Класифікація спеціальних маркетингових дослідних методик
9.2. Desk research
9.3. Аналіз обраних випадків (Case study)
9.4. Аудит торгових точок (Retail audit)
9.5. Таємничий покупець (Mystery shopping)
9.6. Аналіз слідів (Trace analysis)
9.7. Панельні дослідження в маркетингу
9.8. Торгові панелі
9.9. Споживчі (щоденникові) панелі
9.10. Щоденникові медійні панелі та піпл-метрія
9.11. Моніторинг споживачів
9.12. Омнібус
9.13. Ролінгове опитування
9.14. Хол-тест
9.15. Хоум-тест
9.16. Фокус-група
Розділ 10. Репрезентативність інформації та вибірка в маркетингових дослідженнях
10.1. Технологія забезпечення репрезентативності інформації в маркетинговому дослідженні
10.2. Типи й види вибірок у маркетинговому дослідженні
10.3. Обсяг і похибка вибірки
Розділ 11. Вимірювання, опрацювання та аналіз інформації в маркетинговому дослідженні
11.1. Технології вимірювання в маркетинговому дослідженні
11.2. Квантифікація, ранжування, шкалування. Основні типи шкал
11.3. Спеціальні вимірювальні шкали в маркетингових дослідженнях (Осгуда, Богардуса, Лайкерта)
11.4. Технології опрацювання інформації, результатів маркетингового дослідження
11.5. Аналіз інформації маркетингового дослідження
11.6. Звіт з дослідження та усна презентація його результатів
Частина III. Основні напрямки маркетингових досліджень
Розділ 12. Маркетингове середовище як об'єкт маркетингових досліджень. Аналіз конкурентів
12.1. Обґрунтування підходів до аналізу основних напрямків маркетингових досліджень
12.2. Дослідження маркетингового мікро-, міді та макросередовища
12.3. Дослідження конкурентів
Розділ 13. Дослідження ринку, товару, споживачів
13.1. Дослідження ринку
13.2. Дослідження товару
13.3. Дослідження споживачів
Розділ 14. Дослідження фірми: вивчення її потенціалу, іміджу, персоналу
14.1. Дослідження потенціалу фірми та бенчмаркінг
14.2. Імідж фірми: проблеми його дослідження і конструювання
14.3. Дослідження персоналу фірми
Розділ 15. Система інтегрованих маркетингових комунікацій: дослідження реклами, стимулювання збуту і PR
15.1. Проблеми ефективності реклами та методологія її дослідження
15.2. Дослідження процесу, основних напрямків, засобів рекламної діяльності
15.3. Вивчення ефективності рекламних кампаній
15.4. Дослідження заходів стимулювання збуту і директ-маркетингу
15.5. Маркетингові дослідження у паблік рилейшнз
Ситуаційні вправи
Ситуаційна вправа № 1. "Бейкері": гаряча пропозиція
Ситуаційна вправа № 2. Дисконтний клуб: можливості партнерської мережі
Ситуаційна вправа № 3. Проєкт "РБК — УКРАЇНА. Дослідження ринків": супермаркет маркетингових досліджень
Ситуаційна вправа № 4. "Гранд плаза — Дніпро": Як втримати позицію лідера серед торгово-розважальних центрів
Ситуаційна вправа № 5. Група компаній "АІС": Чи легко бути першим?
Предметний покажчик
Використана і рекомендована література
Додаток 1. Міжнародний процесуальний кодекс ICC/ESOMAR із маркетингових і соціальних досліджень
Додаток 2. Форма для реєстрації спостережень
Додаток 3. Анкета

Анотація:
У навчальному посібнику комплексно розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні й змістовні аспекти організації й проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.
Розкрито широке коло проблем, пов’язаних із цілями та функціями маркетингових досліджень; загальними й спеціальними маркетинговими методами їх здійснення (опитування, аналіз документів, спостереження, експеримент, фокус-групи, хол-тести, панелі тощо); дослідними підходами до вивчення фірми, маркетингового середовища, ринку, конкурентів, товару, споживача, інтегрованих маркетингових комунікацій.
Для здобувачів вищої освіти й викладачів спеціальності 075 "Маркетинг" галузі знань 07 "Управління і адміністрування", а також здобувачів вищої освіти інших спеціальностей, які вивчають дисципліну "Маркетингові дослідження". Книга буде корисною для аспірантів, підприємців, менеджерів, економістів, маркетологів-практиків та інших фахівців, що цікавляться викладеними проблемами.

Рекомендовано М-вом освіти і науки України

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки