Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент: навч. посіб./ Л. І. Нечаюк, Н. О. Нечаюк

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Текст Публікація: Київ: Центр навчальної літератури, 2006Опис: 348бISBN:
  • 9663641657
Тематика(и): Інша класифікація:
  • 65.432я7
Вміст:
Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу на сучасному етапі розвитку ринкової економіки в УКраїні; Визначення організації як соціальної структури; Моделювання організаційних структур управління; Фактори, принципи й функції менеджменту та їх подальший розвиток в умовах ринкової економіки; Організація виробництва послуг як функція менеджменту; Управління якістю кулінарної продукції; Мотивація й стимулювання в готельно-ресторанному бізнесі; Мотиваційні основи управлінської праці; Функція контролю у готельно-ресторанному бізнесі; Планування як функція менеджменту; ; Прогнозування зміни прибутку й рентабельності на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу; Значення системи методів менеджменту в роботі підприємств готельно-ресторанного бізнесу; Управлінські рішення у менеджменті підприємств готельно-ресторанного бізнесу; Сучасні технології управління колективами; Комунікаційні процеси в системі управління;
Тип одиниці:
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу на сучасному етапі розвитку ринкової економіки в УКраїні; Визначення організації як соціальної структури; Моделювання організаційних структур управління; Фактори, принципи й функції менеджменту та їх подальший розвиток в умовах ринкової економіки; Організація виробництва послуг як функція менеджменту; Управління якістю кулінарної продукції; Мотивація й стимулювання в готельно-ресторанному бізнесі; Мотиваційні основи управлінської праці; Функція контролю у готельно-ресторанному бізнесі; Планування як функція менеджменту; ; Прогнозування зміни прибутку й рентабельності на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу; Значення системи методів менеджменту в роботі підприємств готельно-ресторанного бізнесу; Управлінські рішення у менеджменті підприємств готельно-ресторанного бізнесу; Сучасні технології управління колективами; Комунікаційні процеси в системі управління;