Інвестиційний маркетинг диверсифікованих підприємств : теорія, методологія, практика : монографія / О. В. Калінін ; М-во освіти і науки України, ПДТУ
Вид матеріалу:
- 978-966-607-266-1

Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал № 2 (економ. л-ра) | 339.138:330.322/ К17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 00000027303 |
Огляд полиці бібліотеки/підрозділу: „CNTU Library“ Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
339.138:004.7(075.8)/Ч-96 Інтерактивний маркетинг : навч. посіб. / | 339.138(075.8)/М26 Маркетинг : підручник / | 339.138(075.8)/П37 Планування маркетингу : навч. посіб. / | 339.138:330.322/ К17 Інвестиційний маркетинг диверсифікованих підприємств : теорія, методологія, практика : монографія / | 339.138:658.6(075.8)/О-50 Маркетингова товарна політика : підручник / | 339.138:658.6(076.5)/Б61 Маркетингова товарна політика : практикум : навч. посіб. / | 339.188(075.8)/І-74 Інфраструктура товарного ринку : навч. посіб. |
Зміст:
Теоретико-методологічні передумови формування і розвитку системи управління інвестиційним маркетингом диверсифікованих підприємств
Методологія формування і розвитку системи управління диверсифікованими підприємствами в умовах глобалізаційних процесів України та світу
Маркетинговий механізм прийняття управлінських рішень щодо інвестицій
Концептуальні та методологічні засади забеспечення управління ризиками диверсифікованих підприємств
Аналіз діяльності диверсифікованих підприємств України
Моделювання маркетингової поведінки інвесторів в межах стратегічного розвитку диверсифікованих підприємств
Економічна складова формування та управління системою інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств