Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Інформаційне забезпечення маркетинг-статистики інноваційних підприємств [Текст] / Ю. Г. Горященко

За: Вид матеріалу: Стаття, складова частинаСтаття, складова частинаМова: українська Публікація: Кропивницький : ЦНТУ, 2020Видання: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 5(38)Опис: С. 207-213Тематика(и): Електронне місцезнаходження та доступ: У: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 5/38
Тип одиниці: Статті
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

У статті визначено та проаналізовано методи і основні завдання маркетинг-статистики. Встановлено види, джерела та способи отримання маркетингової інформації підприємств. Проведено паралель між маркетинговим та статистичним спостереженням. Доведено системність маркетингових досліджень. Викладено зміст, значення та стратегічне бачення розвитку інформативності як міри корисності та повноти даних, а також ключової характеристики результатів маркетингових досліджень. Наведено релевантні факти статистики інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу. Запропоновано вимоги до маркетингової інформації інноваційних підприємств, пропозиції щодо супроводження споживачів на всіх стадіях життєвого циклу, щодо укрупнення, систематизації та оптимізації методів маркетинг-статистики. Виокремлено ключові фактори успіху в маркетинг-статистиці: аналітичні інструменти та ефективний аналіз даних.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки