Local cover image
Local cover image

Інформаційне забезпечення маркетинг-статистики інноваційних підприємств [Текст] / Ю. Г. Горященко

By: Material type: ArticleArticleLanguage: Ukrainian Publication details: Кропивницький : ЦНТУ, 2020Edition: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 5(38)Description: С. 207-213Subject(s): Online resources: In: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 5/38
Item type: Статті
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

У статті визначено та проаналізовано методи і основні завдання маркетинг-статистики. Встановлено види, джерела та способи отримання маркетингової інформації підприємств. Проведено паралель між маркетинговим та статистичним спостереженням. Доведено системність маркетингових досліджень. Викладено зміст, значення та стратегічне бачення розвитку інформативності як міри корисності та повноти даних, а також ключової характеристики результатів маркетингових досліджень. Наведено релевантні факти статистики інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу. Запропоновано вимоги до маркетингової інформації інноваційних підприємств, пропозиції щодо супроводження споживачів на всіх стадіях життєвого циклу, щодо укрупнення, систематизації та оптимізації методів маркетинг-статистики. Виокремлено ключові фактори успіху в маркетинг-статистиці: аналітичні інструменти та ефективний аналіз даних.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image