Local cover image
Local cover image

Маркетинг лікарських препаратів у контексті державного регулювання фармацевтичного ринку [Текст] / Н. В. Кузьминчук, Т. М. Куценко, В. В. Коваль, В. А. Бондарь

Contributor(s): Material type: ArticleArticleLanguage: Ukrainian Publication details: Кропивницький : ЦНТУ, 2020Edition: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 5(38)Description: С. 190-196Subject(s): Online resources: In: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 5/38
Item type: Статті
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Дослідження спрямоване на визначення особливостей діяльності представників фармацевтичної галузі в контексті дотримання вимог міжнародних стандартів з метою забезпечення населення якісними, доступними та ефективними лікарськими препаратами в умовах пандемії коронавірусу COVID–19. Розвинено теоретичні основи державного регулювання фармацевтичного ринку в напрямку створення правових основ функціонування суб’єктів фармацевтичної системи шляхом встановлення законних та ефективних взаємовідносин між виробниками, постачальниками та споживачами лікарських засобів на принципах реалізації соціально-відповідального маркетингу, дотримання законодавчих та етичних норм в аспекті забезпечення здоров’я громадян України. За допомогою методів узагальнення та системного аналізу сформовано теоретико-методичні рекомендації щодо удосконалення напрямків державного регулювання фармацевтичного ринку в аспекті дотримання принципів соціально-відповідального маркетингу, реалізація яких дозволить державним органам розробити ефективний механізм державного регулювання фармацевтичного ринку.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image