Local cover image
Local cover image

Підвищення ефективності сервісних підприємств за рахунок зацікавленості клієнтів автопослуг / О. І. Субочев, В. В. Мартинюк, О. Є. Січко [Текст]

By: Contributor(s): Language: Ukrainian Series: Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки ; Вип. 3 (34)Publication details: Кропивницький ЦНТУ 2020Description: С. 358-369Subject(s): Online resources: In: Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 3 34
Item type: Статті
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Виявлені проблеми функціонування сервісних підприємств, в яких головною є недостатнє використання виробничих потужностей внаслідок нестачі клієнтів. Збільшення коефіцієнта використання виробничої потужності сервісного підприємства пов'язано з необхідністю вибору критеріїв для оцінки виробничої діяльності підприємства. Пріоритетами сервісного підприємства є оцінка ступеня
задоволеності споживача товарами та послугами фірми, підвищення прихильності серед клієнтів. Значущість факторів виробництва сервісних підприємств визначається з використанням причинно-наслідкової діаграми. Встановлено, що величина коефіцієнта використання виробничої потужності автосервісу залежить від факторів: місця розташування сервісу, близькості конкурентів та їх кількості, структури попиту на послуги з сезонними змінами та рівнем обслуговування. Резерв підвищення коефіцієнта використання виробничої потужності сервісного підприємства від поліпшення якості послуг на i-й виробничій зоні залежить від показників збільшення трудомісткості робіт від введення додаткових послуг, збільшення кількості клієнтів внаслідок утримання та залучення, збільшення трудомісткості та регулярності звернень за послугами замовлення постійних клієнтів порівняно з новими.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image